ZDaemon Forum Index ZDaemon
Client/Server DOOM
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Search found 62 matches
ZDaemon Forum Index
Author Message
  Topic: No login?
Toad

Replies: 2
Views: 1609

PostForum: ZDaemon Help & Chatter   Posted: Fri Mar 28, 2008 12:26 pm   Subject: No login?
When I try to open ZDaemon I the 'New Account' and 'Login' buttons cannot be pressed when I enter my details - what should I do?
  Topic: new game arena servers - yay! input required
Toad

Replies: 72
Views: 30679

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Thu Jul 05, 2007 2:59 am   Subject: new game arena servers - yay! input required
Rob or Rygrass I reckon would be the best ops/moderators for the servers. Responsible, experienced.
  Topic: ay, whats going on?
Toad

Replies: 21
Views: 7182

PostForum: ZDaemon Help & Chatter   Posted: Tue Jun 19, 2007 4:31 am   Subject: ay, whats going on?
Alright, thanks for the respose.

Smile
  Topic: ay, whats going on?
Toad

Replies: 21
Views: 7182

PostForum: ZDaemon Help & Chatter   Posted: Tue Jun 19, 2007 4:25 am   Subject: ay, whats going on?
So is there a topic about this, or somewhere where I can find out why this is happening?
  Topic: [eV] vs [WP]
Toad

Replies: 19
Views: 9640

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Mon Apr 02, 2007 8:07 am   Subject: [eV] vs [WP]
Haha alright cheers for that.

Cool
  Topic: [eV] vs [WP]
Toad

Replies: 19
Views: 9640

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Sun Apr 01, 2007 6:54 am   Subject: [eV] vs [WP]
Ev got a site?

Nicelyt done with the win too.
  Topic: Australia VS Europe
Toad

Replies: 9
Views: 7004

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Sun Aug 06, 2006 12:08 pm   Subject: Australia VS Europe
I ain't in form in Doom at the moment, but if need be I will play.
  Topic: Crappy Australian Servers
Toad

Replies: 70
Views: 32679

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Sun Aug 06, 2006 12:02 pm   Subject: Crappy Australian Servers
I havn't been here so thanks to the people who fixed the CTF server.
  Topic: Crappy Australian Servers
Toad

Replies: 70
Views: 32679

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Tue Jul 25, 2006 7:10 am   Subject: Crappy Australian Servers
On that note...

WELCOME BACK 1-on-1 DUEL SERVER!!!

Woo!!
  Topic: krAyZi and MorgZ RETURNING!!!!!
Toad

Replies: 34
Views: 18822

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Mon Jul 24, 2006 11:04 am   Subject: krAyZi and MorgZ RETURNING!!!!!
Could this be a return of ]DR[......?
  Topic: CTF wad
Toad

Replies: 1
Views: 3431

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Mon Jul 24, 2006 8:08 am   Subject: Re: CTF wad
I was just playing in the Gamearena CTF when a certain player by the name of Trog enters.

For those of you who dont know who trog is, he is the person who is responsible for the GameArena servers, ...
  Topic: States?
Toad

Replies: 84
Views: 36257

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Sun Jul 23, 2006 12:06 pm   Subject: States?
Ok the teams are :
Queensland: Nemesis2k_5, NikkiRox and Clowndog
NSW: STEIN, Sirfistus, Sirlanalot
Vic: Southpaw, Technosis, Terminator
SA: Jstb4udie, Bushpig, Irontoad
WA: Robbbbb, Sithlord, Wo ...
  Topic: States?
Toad

Replies: 84
Views: 36257

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Sun Jul 23, 2006 1:59 am   Subject: States?
Vic will be made of Southpaw,

Yeah, fine. Looks good =D
  Topic: States?
Toad

Replies: 84
Views: 36257

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Sat Jul 22, 2006 1:12 pm   Subject: States?
I think we should get this under way pretty soon, I am usually on for a while and we have our teams organised.
  Topic: krAyZi and MorgZ RETURNING!!!!!
Toad

Replies: 34
Views: 18822

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Sat Jul 22, 2006 1:12 pm   Subject: krAyZi and MorgZ RETURNING!!!!!
I am back too :/ its been a long time

welcome back

Yeah, welcome back.
  Topic: krAyZi and MorgZ RETURNING!!!!!
Toad

Replies: 34
Views: 18822

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Sat Jul 22, 2006 6:54 am   Subject: Re: krAyZi and MorgZ RETURNING!!!!!
Yea thort we mite make a bitta of a come back for a while show u guys whose boss:) see use around. looking 4ward to some new challenges

Krayzi! What up man!

Just in case you didn't know, this i ...
  Topic: Crappy Australian Servers
Toad

Replies: 70
Views: 32679

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Fri Jul 21, 2006 6:45 am   Subject: Crappy Australian Servers
anyone tried ringing Trog or some other GA Employee?
No not yet, but I think that is something we should try.
  Topic: States?
Toad

Replies: 84
Views: 36257

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Thu Jul 20, 2006 11:00 am   Subject: States?
Still think 2 maps each round would be good.... map01 is normally pretty popular, someone else make a suggestion. Heh Id suggest that cursed map (map06 i think it is) but that might not be a very pop ...
  Topic: Crappy Australian Servers
Toad

Replies: 70
Views: 32679

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Thu Jul 20, 2006 6:01 am   Subject: Crappy Australian Servers
That might just annoy him Sad
  Topic: States?
Toad

Replies: 84
Views: 36257

PostForum: Oceanic Tournaments   Posted: Thu Jul 20, 2006 5:13 am   Subject: States?
Found a third QLD'er if we want a 3 on 3 CTF

Awesome lets do it! Just need to inform Kraftwerk so we have a server and then we can get started, oh also the victorian team needs to be posted too
...
 
Page 1 of 4 Goto page 1, 2, 3, 4  Next
All times are GMT + 1 Hour
Jump to:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group